//Hosted VoIP
Hosted VoIP 2017-06-27T12:33:34+00:00

Hosted VoIP

Voortaan ben je altijd optimaal telefonisch bereikbaar. Waar je maar wilt. Je belt via internet met je eigen telefooncentrale online in de cloud. Met uitstekende gesprekskwaliteit en zonder onderhoud. Want daar zorgen wij voor.

Wat betekent dat voor jou? Je bent voortaan altijd optimaal bereikbaar, -onderweg, thuis en op de zaak. Via mobiel of vaste lijn. Gemiste oproepen behoren tot het verleden. Je hebt geen eigen centrale meer nodig. Ook geen vaste lijn. Bovendien werkt jouw centrale altijd vlekkeloos. Want daar zorgen wij voor. En de kosten? Die liggen tot 70% onder die van de reguliere telefonie providers. Je betaalt gesprekskosten per seconde en kunt opzeggen per dag!

Wil je meer weten?

Hulp nodig?

Bel of mail ons gerust! Onze specialisten denken met je mee en weten als geen ander wat allemaal mogelijk is. Ontvang vrijblijvend een professioneel advies op maat voor jouw specifieke situatie.


Bel met ons op:
088 – 811 2000

Stuur je liever een bericht?
Ga naar het contactformulier

  • Altijd optimaal telefonisch bereikbaar

  • Complete telefooncentrale in de Cloud

  • Voordelig, inzichtelijk en volledig zelf aanpasbaar

  • Wij verzorgen al het onderhoud en beheer

Stel zelf je persoonlijke telefoniecentrale samen

Met VoIP van White Baron sta jij aan het roer, je stelt zelf je telefoniepakket samen en kun je daardoor tot in de puntjes afstemmen op jouw wensen. Wil je zelf jouw doorschakelopties of voicemail aanpassen? Dat stel je met enkele muisklikken zelf in. Dat kan altijd en overal via het online beheerportaal.

BEGIN MET SAMENSTELLEN

Boordevol gratis – en extra functies

Gratis functies

Jouw vaste maandelijkse kosten zijn vooral afhankelijk van het aantal accounts. Per toestel heb je zo’n account nodig. Bij deze account leveren we een flink aantal gratis functies. Zodat je gelijk compleet aan de slag kunt.

Extra functies

Op zoek naar nog meer functionaliteiten? Dan ben je bij White Baron aan het goede adres. Jouw persoonlijke telefoniecentrale is modulair opgebouwd en kun je eenvoudig zelf samenstellen.

Hulp nodig?

Weet je niet zeker welke extra functies bij jouw situatie passen? Neem gerust contact op. Wij helpen je hiermee graag verder.

In een belplan bepaal je zelf heel eenvoudig wat er met een telefoongesprek moet gebeuren vanaf het moment dat een klant belt, totdat deze bij de juiste medewerker is aangekomen. Ook de doorschakelingen naar mobiel of voicemail stel je hier in.

Gebeld worden via internet, zelfs als je geen internet hebt? Wij maken het mogelijk! Door een slimme aanpassing in het belplan worden alle oproepen netjes op je mobiel afgeleverd als je niet bereikbaar zou zijn.

Met flexibel schakelen koppel je je mobiele telefoon eenvoudig aan jouw organisatie. Vervolgens bepaal je zelf of je op je vaste of mobiele telefoon bereikbaar bent. Voor klanten en collega’s verandert er niets. Zij bereiken je nog steeds op je vaste telefoonnummer.

Met het gebruik van een app naar keuze kun je jouw mobiel nu als intern nummer gebruiken om te bellen en gebeld te worden. Zowel binnen als buiten de deur.
Ergens slecht bereik met internet? Met onze Vialer-App zet je snel een verbinding op tussen jou en je klant via het GSM-netwerk.

Onder een belgroep vallen een aantal telefoonnummers welke op één enkel telefoonnummer te bereiken zijn. Door dit enkele telefoonnummer te bellen worden de onbezette nummers van de groep opgeroepen. Afhankelijk van de instellingen in het belplan kunnen oproepen naar een wachtrij, voicemail of andere belgroep gestuurd worden wanneer iedereen in een groep in gesprek is.

Eenvoudig een gesprek doorzetten naar een collega, wellicht na eerst even te hebben overlegd terwijl de klant in de wacht staat.

Met de module Voicemail biedt je klanten de mogelijkheid om een bericht achter te laten wanneer je in gesprek bent of gewoon niet in staat bent om de telefoon te beantwoorden. Nadat de klant een bericht heeft achter gelaten, ontvang je deze in je e-mail als een geluids bestand.  Wij bieden een standaard begroeting aan in meerdere talen, maar je kunt de boodschap ook eenvoudig zelf inspreken.

Je belt gratis onderling. Niet alleen naar collega’s binnen het bedrijf op welke lokatie dan ook, maar ook naar al onze klanten! Met ruim 800.000 actieve zakelijke aansluitingen merk je dat dan ook direct op je telefoonrekening!

In het online portaal kun je heel eenvoudig alle gespreksgegevens tot in detail terugvinden. Wie heeft met wie gebeld, hoe lang en wat heeft het gekost? Ook zie je wanneer je gesprekken hebt gemist, zodat je zelf ziet wanneer je beter bereikbaar kunt zijn.

Met de Firefox en Chrome plug-ins voor Windows en Mac bel je met één muisklik direct naar je klanten. Daarnaast kun je jouw bereikbaarheid “on the fly” instellen en zie je direct of er nog telefoontjes in de wachtrij staan.

Je kunt zelf vrij eenvoudig aangeven of oproepen van bepaalde nummers, regio’s of landen wilt blokkeren of juist wilt accepteren.

Met de module openingstijden geef je heel eenvoudig per dag en tijd aan wanneer je bedrijf of afdeling geopend of gesloten is. In het belplan stel je in wat er gebeurd met de gesprekken binnen en buiten deze openingstijden.

Met de module ‘Keuzemenu’ stel je een persoonlijk keuzemenu samen zodat de klant zelf kan bepalen met welke afdeling of intern nummer hij doorverbonden wilt worden.

Met deze module kun je spraak of muziek uploaden naar de VoIP centrale. Deze geluiden kun je vervolgens op diverse plaatsen terug laten komen.

Met deze module kun je gemakkelijk pieken afvangen en klanten alsnog te woord staan. In het controlepaneel stel je in hoeveel mensen er tegelijk in de wacht mogen staan, hoe lang zij maximaal mogen wachten en wat er moet gebeuren als die tijd verloopt, bijvoorbeeld een doorschakeling naar een bericht of voicemail.

Telefonisch vergaderen met je collega’s, ongeacht of deze intern, extern of mobiel bereikbaar zijn. Ook externe partijen kunnen meedoen aan de vergadering, alsof het interne collega’s zouden zijn.
Eenvoudig meeluisteren met telefoongesprekken en medewerkers coachen waar nodig. In combinatie met gespreksopname is dit een krachtig hulpmiddel om de kwaliteit van de klantenservice of support afdeling te controleren en te waarborgen. In het controlepaneel stel je zelf eenvoudig een intern telefoonnummer in dat je wilt bellen om mee te luisteren. Eventueel beveilig je dit nog met een wachtwoord.
Hiermee kan een http-request gedaan worden naar een externe URL. Vervolgens kan vanaf daar ‘iets’ met de http-request gedaan worden; alles kan, als de juiste gegevens maar worden teruggestuurd.
Met de netnummer- en postcoderoutering is het mogelijk de eindbestemming te laten afhangen van het netnummer of de postcode. Door het aanmaken van een postcode selectie is het mogelijk om klanten in Groningen automatisch door te verbinden met de locatie Groningen. Belt de klant vanuit Amsterdam (of de regio Amsterdam) is het mogelijk de klant dan automatisch met de vestiging Amsterdam te verbinden. Belt de klant mobiel of met een geblokkeerd nummer kan hij zijn postcode intoetsen om zo ook met de juiste vestiging verbonden te worden.
Een aan jou verzonden fax komt binnen in je e-mail als PDF-bestand.
Via ons klantvriendelijke portaal verzend je heel eenvoudig een PDF naar een faxnummer.

White Baron biedt een uitgebreide API, waarmee je zelf je CRM pakket kunt laten praten met je telefooncentrale. Op die manier kunnen klantkaarten en gespreksgegevens direct op je scherm getoond worden wanneer een klant belt.

De voordelige tarieven op een rijtje

Accounts en nummers
Product Eenmalig Maandelijks
VoIP account € 15,00 € 5,00
Fax naar e-mail of e-mail naar fax account € 15,00 € 5,00
Telefoonnummer (1) € 10,00 € 2,00
Telefoonnummerblok (10) € 25,00 € 10,00
Telefoonnummerblok (100) € 50,00 € 35,00
Telefoonnummerblok (1000) € 250,00 € 250,00
Telefoonnummer (10000) € 850,00 € 850,00
Servicenummer (0800/0900) € 0,00 € 35,00
VoIP trunk 2 lijnen € 20,00 € 4,00
VoIP trunk per extra lijn € 10,00 € 2,00
Nummer portering enkel € 20,00 € 0,00

Voordelige gesprekstarieven

Onze gesprekstarieven behoren tot de goedkoopste van Nederland. Uiteraard bellen jouw medewerkers onderling altijd gratis, waar ze ook zijn. Dat geldt trouwens voor alle klanten van White Baron, zij bellen allemaal gratis naar elkaar.

Bel je veel internationaal? Dan bel je eveneens zeer voordelig met White Baron. Voor de top 20 meest gebelde internationale bestemmingen betaal je slechts € 0,05 naar een vaste lijn en € 0,10 als je naar een mobiel nummer belt.

Modules en opties
Module Eenmalig Maandelijks
Openingstijden € 20,00 € 5,00
Meldingen € 20,00 € 5,00
Telefonisch vergaderen € 20,00 € 5,00
Meeluisteren € 20,00 € 5,00
Wachtrij € 60,00 € 15,00
Keuzemenu € 60,00 € 15,00
HTTP routering € 100,00 € 25,00
Netnummer en postcode routering € 100,00 € 25,00
Call Me Now Basis € 29,00 € 29,00
Call Me Now Branded € 85,00 € 39,00
Call Me Now Extra knop € 25,00 € 5,00
Gesprekskosten
Item Starttik Per minuut
White Baron klanten €0,00 €0,00
Nationaal €0,03 €0,022
088 / 085 €0,04 €0,022
Mobiel €0,03 €0,089

Hoe werkt het?

White Baron sluit je aan in 3 eenvoudige stappen

  1. Je neemt contact met ons op en vertelt ons wat je van je nieuwe telefoonsituatie verwacht. Samen stellen we vervolgens het beste pakket samen op basis van jouw wensen.
  2. Wanneer je overstapt vanaf een andere telefoonprovider vragen we je een porteringsformulier in te vullen. In overleg spreken we een datum af wanneer je oude telefoonnummer verhuisd wordt naar White Baron.
  3. Een van onze VoIP specialisten configureert samen met jou alle accounts, belplannen en schakelingen.

Bij het verhuizen van een telefoonnummer heeft de oude provider wat tijd nodig om dit te verwerken. Houd hiervoor maximaal 1 week doorlooptijd aan.

Geen oud nummer om mee te verhuizen? Dan sluiten wij je vandaag nog aan!

Wij zijn veel onderweg. Met de Vialer App en flexibele schakelingen worden telefoontjes nu altijd aangenomen, ook als we even niet op kantoor zijn.

B. van Nierop, B&N Cleaning Services

Gerelateerde producten

Online Werkplekken

Eigenlijk wil je het liefst gewoon altijd en overal kunnen werken. Ook als je even niet op kantoor bent. Maar dan wel op je eigen vertrouwde desktop met jouw programma’s, gewoon beschikbaar vanuit de Cloud.

meer info

Hosted Exchange

Gewoon je eigen email, agenda en contacten altijd realtime beschikbaar op al je devices. Een professionele enterprise gebaseerde opzet met je eigen domein naam en daardoor een serieuze, zakelijke uitstraling.

meer info

Cloud
Server

Je eigen persoonlijke file server, maar dan wel gehost op ons virtualisatie platform. Razendsnel, betrouwbaar en redundant uitgevoerd. Vertrouwd door de specialisten van White Baron beheerd en onderhouden.

meer info

Hulp nodig?

Bel of mail ons gerust! Onze specialisten denken met je mee en weten als geen ander wat allemaal mogelijk is. Ontvang vrijblijvend een professioneel advies op maat voor jouw specifieke situatie.

Bel met één van onze specialisten op:
088 8112000

Liever een bericht sturen? Geen probleem:
Vul dan het contactformulier in